Erasmus+ projektas "Vokiečių kalbos mokymas(-is) lauke ugdant aplinkosauginį sąmoningumą" (Outdoor Learning of German and rising Environmental Awareness)
- Paskelbta: 2023-04-30
- Kategorija: Projektinė veikla
Klaipėdos Hermano Zudermano gimnazijos vokiečių kalbos mokytojos Neringa Tallat-Kelpšaitė ir Jovita Ežerinskienė dalyvauja naujame tarptautiniame Erasmus+ projekte "Vokiečių kalbos mokymas (-is) lauke ugdant aplinkosauginį sąmoningumą" („Outdoor Learning of German and rising Environmental Awareness“).
deutsch.info/OLGEA
Vokiečių kalbos mokymas(-is) lauke ugdant aplinkosauginį sąmoningumą
Projekto "Vokiečių kalbos mokymas (-is) lauke ugdant aplinkosauginį sąmoningumą" tikslas yra sukurti kalbos mokymo(-si) lauke metodinę medžiagą, parengti vokiečių kalbos mokytojams mokymus, skatinti mokinius daugiau judėti, ugdyti aplinkosaugines kompetencijas, didinti sensorinę stimuliaciją, taikyti tarpdalykinę integraciją, ugdyti socialines kompetencijas bei gerinti mokinių sveikatą.
Mūsų uždaviniai:
- ugdyti mokytojų kompetencijas organizuojant mokymus apie kalbos mokymą lauke (KML);
- gerinti mokinių vokiečių kalbos žinias ir didinti aplinkosauginį sąmoningumą;
- sukurti KML įrankius mokytojams Europos Sąjungoje.
Galutinis projekto produktas - atnaujinta vokiečių kalbos mokymui(si) skirta interneto svetainė deutsch.info-Lehrerportals, kurioje bus galima rasti kalbos mokymo(-si) lauke metodinę-didaktinę medžiagą, vokiečių kalbos mokytojai galės dalyvauti nuotoliniuose kursuose.
Kas yra kalbos mokymas(-is) lauke (KML)?
Mokantis kalbos lauke pamokos vyksta už klasės ribų, kai mokiniams yra skiriamos tikslingos ir prasmingos komunikacinės užduotys. Čia yra svarbi tiesioginė mokinio patirtis ir visų sensorinių pojūčių stimuliacija. Ugdant mokinius lauke ypač svarbi yra refleksija, nes ji yra reikšminga jungtis tarp naujų ir senų žinių ir skatina verbalų ir neverbalų suvokimą (Fellner, 2007).
Lauke kalbos mokomasi per tiesioginę patirtį, jausmus, veiksmus ir mintis (Szczpanski, 2006). Remiantis posakiu "Jeigu ugdymas yra gyvenimas, jo negalima izoliuoti nuo aplinkos, kurioje tas gyvenimas vyksta" (Hammerman, et al., 2001, S. 23) galima teigti, kad mokantis kalbų aplinkos faktorius yra itin svarbus. Žmogaus atsiskyrimas nuo natūralios aplinkos yra viena iš aplinkosaugos krizių priežasčių.
Ugdymo lauke kriterijai:
- Integracija (tai nėra tik pamokos perkėlimas į lauką)
- Vientisa visuma ( tarpdalykinė integracija)
- Potyriai (leisti išbandyti)
- Ekonomiškumas (nešvaistyti laiko veltui)
(Lipovec/Lipavic Oštir/Rajšp, 2017)
Projekto partneriai
- Klaipėdos Hermano Zudermano gimnazija, Lietuva www.hzg.lt
- Inter-kulturo d.o.o., Slovėnija www.inter-kulturo.si
- Univerza v Mariboru, Slovėnija www.um.si
- Osnovna škola Retkovec, Kroatija www.os-retkovec-zg.skole.hr
- Osnovna šola Janka Glazerja Ruše, Slovėnija www.glazer.si
- Studio Gaus GmbH, Vokietija www.studiogaus.com
Interneto svetainės nuoroda:
https://deutsch.info/olgea
-
- Paskelbta: 2023-04-04
- Kategorija: Projektinė veikla
Belaukdami gražiausios pavasario šventės 6 ir 8 klasių mokiniai piešė piešinius... -
- Paskelbta: 2023-03-20
- Kategorija: Projektinė veikla
Kovo 19-24 d. 10 klasės mokiniai lankosi Slovakijoje, Košicėje. -
- Paskelbta: 2022-12-21
- Kategorija: Projektinė veikla
Sveikiname Jus su artėjančiomis Šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais! -
- Paskelbta: 2022-12-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Erasmus+ projekte “Žydų kultūros pėdsakais Europoje” Saalfelde, Vokietijoje. -
- Paskelbta: 2022-12-06
- Kategorija: Projektinė veikla
Klaipėdos Hermano Zudermano gimnazijoje vyko tarptautinis Erasmus+ muzikinis pro... -
- Paskelbta: 2022-11-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Ruduo – gražus metų laikas. Miškai pasipuošę auksu ir raudoniu, kai kurie dar iš... -
- Paskelbta: 2022-10-27
- Kategorija: Projektinė veikla
Projektas ,,Ö- kaip vokiškai" mūsų gimnazijoje.