Socialinis pedagogas

PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis – padėti vaikui įgyvendinti jo teisę mokytis, stiprinti vaiko ir mokinio socialines ir emocines kompetencijas, skatinti saugios vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.

Socialine pedagoge gimnazijoje dirba

Vilma Morkūnienė Socialinė pedagogė

Metodininkė

I aukštas.

Darbo laikas

Eil. Nr.

Savaitės diena

Darbo laikas

Tiesioginis darbas *

Pietų pertrauka

Netiesioginis darbas **

(nuotolinis darbas)

1.

Pirmadienis

7.00 - 19.00

7.50 - 15.00

12.00 - 12.30

7.00 – 7.50

15.00 - 19.00

2.

Antradienis

7.00 - 19.00

7.50 - 15.30

12.00 - 12.30

7.00 -7.50

15.30 - 19.00

3.

Trečiadienis

7.00 - 19.00

7.50 - 14.00

12.00 - 12.30

7.00 -7.50

14.00 - 19.00

4.

Ketvirtadienis

7.00 - 19.00

7.50 -15.30

12.00 - 12.30

7.00 -7.50

15.30 - 19.00

5.

Penktadienis

7.00 – 15.30

7.50 - 14.00

12.00 - 12.30

7.00-7.50

14.00 - 15.30

 

  * Ne daugiau kaip 60 procentų darbo laiko skiriama tiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (vaikų, mokinių švietimo pagalbos ir (arba) specialiesiems ugdymosi poreikiams įvertinti, konsultuoti švietimo pagalbos gavėjus (vaikus, mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), vesti jiems užsiėmimus).

** Kita darbo laiko dalis skiriama netiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita).

Kontaktai Mobilusis +370 617 09318

El. paštas Rašyti

Kiekvieno vaiko gyvenimas kartais iškelia vaikui bei šalia jo esantiems suaugusiems (tėvams, mokytojams) nelengvų užduočių ir iššūkių. Pavyzdžiui: kaip padėti vaikui prisitaikyti prie mokyklos, naujame vaikų kolektyve? Kaip labiau pasitikėti savimi? Kaip tvarkytis su savo pykčiu, liūdesiu, baime? Ką daryti, jei vaikas patiria patyčias? Kaip reaguoti, jei vaikas netinkamai elgiasi? Ir daugelis kitų.

Dažnai šie klausimai puikiai išsisprendžia, padedant tėvams, pedagogams, draugams, kurie išklauso, supranta ir palaiko. Tačiau kartais iškilusioms problemoms įveikti tokios pagalbos nebepakanka. Neretai pačių tėvų stiprus susirūpinimas dėl vaiko sunkumų ir gali būti signalas, kad galima kreiptis papildomos pagalbos pas specialistą.    

Ką daryti, jei Jūsų vaikas turi mokymosi ar asmeninių sunkumų?

  • Pasikalbėkite su vaiku, gal Jums kartu pavyks atrasti sprendimą.
  • Susisiekite su vaiko klasės vadove. Tai žmogus, artimas Jūsų vaikui, turintis pedagoginės patirties. Ji (-s) gali padėti Jūsų vaikui gimnazijoje.
  • Kreipkitės į gimnazijos specialistus. Pasidalinkime savo rūpesčiais, problemomis ir kartu ieškokime sprendimų… ar tiesiog pasidžiaukime sėkme...

Socialinės pedagogės pagalba

Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis – padėti vaikui įgyvendinti jo teisę mokytis, stiprinti vaiko ir mokinio socialines ir emocines kompetencijas, skatinti saugios vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
Pagalba mokiniams teikiama individualiai arba grupėje kontaktiniu būdu. Pagalbos teikimas mokiniui derinamas su ugdymo procesu, neformaliuoju švietimu ir kita švietimo pagalba.
Teikiant socialinę pedagoginę pagalbą, bendradarbiaujama su vaiko tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais, kitais švietimo pagalbą teikiančiais specialistais, socialinę pagalbą teikiančiomis tarnybomis, sveikatos priežiūros, teisėtvarkos institucijomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis.
 

Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:

1. vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;

2. pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;

3. ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;

4. konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);

5. teikti pagalbą mokiniams, kai ją gimnazijos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria gimnazijos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;

6. dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.

Jei mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai) nebendradarbiauja dėl pagalbos teikimo, nevykdo paskirtų rekomendacijų, taip neužtikrindami vaiko teisių ir teisėtų interesų laiku gauti reikalingą pagalbą ir ugdytis pagal galias ir gebėjimus, socialinis pedagogas pateikia informaciją gimnazijos vadovui. 
 

    Siūlome paskaityti!

Socialinė pedagogė Atnaujinta Dydis
Taisyklės ir ribos ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikams 2022-04-30 09:56:46 305.12 KB
Informacija apie smurtą ir atsakomybę 2022-04-30 09:56:47 669.65 KB
Patarimai, kad vaikai netaptų nusikaltėlių aukomis 2022-04-30 09:56:47 125.4 KB
Kodėl vaikai neklauso? 2022-04-30 09:56:48 660 KB
Apie vaikams kylančias grėsmes internete 2022-04-30 09:56:48 12.95 KB
Laiškas mokinių tėvams 2022-04-30 09:56:49 55.16 KB
Atmintinė tėvams. Jei Jūsų vaikas patiria patyčias. Jei Jūsų vaikas tyčiojasi. 2022-04-30 09:56:49 399.5 KB
9 pokalbių minutės su vaiku 2022-04-30 09:56:50 406.23 KB
Ką daryti tėvams elektroninių patyčių atveju? 2022-04-30 09:56:50 383.81 KB
Kur kreiptis pagalbos, jeigu vaikas vartoja psichoaktyviąsias medžiagas? (1 pusl.) 2022-04-30 09:56:51 517.12 KB
Kur kreiptis pagalbos, jeigu vaikas vartoja psichoaktyviąsias medžiagas? (2 pusl.) 2022-04-30 09:56:51 381.52 KB
Vaiko priežiūra tėvams išvykus iš šalies 2022-10-19 22:53:52 14.15 KB
Nemokama ir konfidenciali pagalba nukentėjusiems nuo nusikalstamų veikų 2024-03-09 23:16:11 592.54 KB

Atnaujinta: 2024-09-18
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 9.50 – 10.35
  • 4. 10.50 – 11.35
  • 5. 11.55 – 12.40
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 14.55 – 15.40