Klaipėdos Hermano Zudermano gimnazija

Psichologas

PSICHOLOGAS NĖRA TAVO PRIEŠAS
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).

Psichologe gimnazijoje dirba

Daiva Bartašė Psichologė

116 kabinetas

Darbo laikas

Savaitės diena

Darbo laikas

Tiesioginis darbas *

Pietų pertrauka

Netiesioginis darbas **

(nuotolinis darbas)

Pirmadienis

7.00 –16.00

8.00 – 15.00

12.00 – 12.45

7.00 – 8.00

12.45 – 13.00

15.00 – 16.00

Antradienis

8.45 –19.00

9.00 – 16.45

12.00 – 12.45

8.45 – 9.00

12.45 – 13.00

16.45 – 19.00

Trečiadienis

7.00 –12.00

8.30 – 11.30

12.00 – 12.45

7.00 – 8.30

11.30 – 12.00

 

Ketvirtadienis

7.00 – 16.00

9.00 – 14.15

12.00 – 12.45

7.00 – 9.00

12.45 – 13.00

14.15 – 16.00

Penktadienis

7.00 – 12.00

9.00 ­– 10.30

12.00 – 12.45

7.00 – 9.00

10.30 – 12.00

* Ne daugiau kaip 60 procentų darbo laiko skiriama tiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (mokinių švietimo pagalbos ir (arba) specialiesiems ugdymosi poreikiams įvertinti, konsultuoti švietimo pagalbos gavėjus (mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir (ar) vesti jiems užsiėmimus, vykdyti krizių intervenciją ir postvenciją.

** Netiesioginės darbo valandos skiriamos tvarkyti mokinių įvertinimo duomenis, dokumentus, rengti rekomendacijas, prevencines programas, pasiruošti  konsultacijoms, paskaitoms, tobulinti profesinę kvalifikaciją.

Kontaktai Mobilusis +37062484724

El. paštas daiva.bartase@hzg.lt
El. paštas Rašyti

Indrė Urbaitienė Psichologė

115 kabinetas

Kontaktai Mobilusis +37065035401

El. paštas Rašyti

Mokyklos psichologo pagalba

Mokyklos psichologas – yra specialistas, kuris padeda mokiniams spręsti emocinius, socialinius, elgesio ir mokymosi sunkumus. Jis teikia individualias ir grupines konsultacijas, padeda sukurti saugią ir palankią aplinką mokykloje, prisideda prie mokinių gerovės ir emocinio stabilumo. Mokyklos psichologas bendradarbiauja su mokytojais, tėvais ir administracija, siekdamas padėti kiekvienam mokiniui atskleisti savo potencialą, įveikti kylančius iššūkius ir jaustis emociškai saugiai.

Neretai gali atrodyti, kad kalbėti apie savo sunkumus – baugu, tačiau psichologas yra tas žmogus, kuris padeda ne tik sudėtingomis akimirkomis, bet ir ieško būdų, kaip kartu išgyventi sunkumus bei rasti stiprybių. Nesvarbu, ar jaučiatės vienišas, susiduriate su sunkumais mokykloje, ar tiesiog reikia palaikymo, mano durys visada atviros.

Kada verta kreiptis į psichologą?

Šiuolaikinis gyvenimas neišvengiamai atneša stresą, nerimą, nuotaikų kaitą ir kitus emocinius svyravimus. Dažnai pavyksta patiems susidoroti su šiais iššūkiais ir sugrįžti į įprastą būseną, tačiau kartais prireikia papildomos paramos. Svarbu suprasti, kad pagalbos ieškojimas nėra silpnumo ženklas, o reikšmingas žingsnis asmeninio augimo link. Tad rekomenduojama kreiptis jei:

  • jautiesi vienišas, pasimetęs, liūdnas ar nerimauji;
  • sunkiai sutari su draugais, mokytojais ar tėvais;
  • turi mokymosi sunkumų;
  • patiri baimes, streso ar nerimo situacijas – prieš egzaminus, kontrolinius, viešus kalbėjimus;
  • nori geriau save pažinti ir suprasti savo jausmus;
  • susiduri su patyčiomis, arba pats tyčiojiesi iš kitų;
  • išgyveni artimo žmogaus netektį, gyvūnėlio netektį, persikraustymą, tėvų skyrybas ar kitas skausmingas situacijas;
  • reikia pagalbos sprendžiant profesinius ar asmeninius klausimus;
  • bet kuri kita problemą, kuri Tave neramina.

Tėveliai, jūs taip pat visada galite kreiptis, jei rūpinatės savo vaiko psichologine būsena, pastebite elgesio pokyčius ar kyla klausimų, kaip geriau suprasti ir palaikyti savo vaiką.

Mokytojai, jūsų indėlis į mokinių gerovę neįkainojamas. Jei turite klausimų ar nerimaujate dėl konkretaus mokinio ar klasės atmosferos, esu pasirengusi padėti ir kartu ieškoti sprendimų.

Psichologo veiklos sritys

Mokyklos psichologo tikslas – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir skatinti saugios, palankios aplinkos kūrimą. Psichologinė pagalba apima:

  • Konsultavimą – emocinę paramą, psichologinį įvertinimą, individualias bei grupines konsultacijas mokiniams, tėvams ir mokytojams;
  • Įvertinimą – mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų, stiprybių ir sunkumų nustatymą;
  • Švietimą – pagalbą, susijusią su vaikų raida, bendravimo įgūdžiais, emocijų valdymu;
  • Prevenciją – programų kūrimą, padedančių mokyklos bendruomenei rūpintis savo psichologine sveikata.

Labai atsakingai vertinu savo darbą, vadovaujuosi psichologo etika, laikausi konfidencialumo principų ir su dėkingumu bei pagarba lydžiu tiek mokinius, tiek tėvus ir mokytojus jų asmeninio augimo kelionėje ar sprendžiant gyvenimo iššūkius.

Tad kviečiu visus bendradarbiauti ir kurti saugią bei palaikančią aplinką kartu. Esu pasiruošusi išklausyti, padėti ir eiti šiuo keliu kartu su jumis.

 

Psichologė Atnaujinta Dydis
Ką tėveliai turėtų žinoti apie pirmokų adaptaciją? 2022-04-30 09:27:39 257.26 KB
Mokymosi motyvacija. 2022-04-30 09:27:40 614.73 KB
Egzaminų baimė. 2022-04-30 09:27:40 617.39 KB
Egzaminų stresas. Pabandykime jį įveikti. 2022-04-30 09:27:41 400.44 KB

Kai realybė tampa aktuali arba dar kartą apie priklausomybę nuo interneto        

Atnaujinta: 2025-09-08
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 8.00 – 8.45
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 9.50 – 10.35
  • 4. 10.50 – 11.35
  • 5. 11.55 – 12.40
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 14.55 – 15.40