PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis – padėti vaikui įgyvendinti jo teisę mokytis, stiprinti vaiko ir mokinio socialines ir emocines kompetencijas, skatinti saugios vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
Metodininkė
I aukštas.
Darbo laikas
Eil. Nr. |
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Tiesioginis darbas * |
Pietų pertrauka |
Netiesioginis darbas ** (nuotolinis darbas) |
1. |
Pirmadienis |
7.00 - 19.00 |
7.50 - 15.00 |
12.00 - 12.30 |
7.00 – 7.50 15.00 - 19.00 |
2. |
Antradienis |
7.00 - 19.00 |
7.50 - 15.30 |
12.00 - 12.30 |
7.00 -7.50 15.30 - 19.00 |
3. |
Trečiadienis |
7.00 - 19.00 |
7.50 - 14.00 |
12.00 - 12.30 |
7.00 -7.50 14.00 - 19.00 |
4. |
Ketvirtadienis |
7.00 - 19.00 |
7.50 -15.30 |
12.00 - 12.30 |
7.00 -7.50 15.30 - 19.00 |
5. |
Penktadienis |
7.00 – 15.30 |
7.50 - 14.00 |
12.00 - 12.30 |
7.00-7.50 14.00 - 15.30 |
* Ne daugiau kaip 60 procentų darbo laiko skiriama tiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (vaikų, mokinių švietimo pagalbos ir (arba) specialiesiems ugdymosi poreikiams įvertinti, konsultuoti švietimo pagalbos gavėjus (vaikus, mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), vesti jiems užsiėmimus).
** Kita darbo laiko dalis skiriama netiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita).
Kontaktai
Mobilusis +370 617 09318
Kiekvieno vaiko gyvenimas kartais iškelia vaikui bei šalia jo esantiems suaugusiems (tėvams, mokytojams) nelengvų užduočių ir iššūkių. Pavyzdžiui: kaip padėti vaikui prisitaikyti prie mokyklos, naujame vaikų kolektyve? Kaip labiau pasitikėti savimi? Kaip tvarkytis su savo pykčiu, liūdesiu, baime? Ką daryti, jei vaikas patiria patyčias? Kaip reaguoti, jei vaikas netinkamai elgiasi? Ir daugelis kitų.
Dažnai šie klausimai puikiai išsisprendžia, padedant tėvams, pedagogams, draugams, kurie išklauso, supranta ir palaiko. Tačiau kartais iškilusioms problemoms įveikti tokios pagalbos nebepakanka. Neretai pačių tėvų stiprus susirūpinimas dėl vaiko sunkumų ir gali būti signalas, kad galima kreiptis papildomos pagalbos pas specialistą.
Ką daryti, jei Jūsų vaikas turi mokymosi ar asmeninių sunkumų?
- Pasikalbėkite su vaiku, gal Jums kartu pavyks atrasti sprendimą.
- Susisiekite su vaiko klasės vadove. Tai žmogus, artimas Jūsų vaikui, turintis pedagoginės patirties. Ji (-s) gali padėti Jūsų vaikui gimnazijoje.
- Kreipkitės į gimnazijos specialistus. Pasidalinkime savo rūpesčiais, problemomis ir kartu ieškokime sprendimų… ar tiesiog pasidžiaukime sėkme...
Socialinės pedagogės pagalba
Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
1. vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;
2. pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;
3. ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;
4. konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
5. teikti pagalbą mokiniams, kai ją gimnazijos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria gimnazijos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;
6. dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.